Logboek LIV Spitsbergen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Edwin Delden - WaarBenJij.nu Logboek LIV Spitsbergen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Edwin Delden - WaarBenJij.nu

Logboek LIV Spitsbergen

Door: Edwin van Delden

Blijf op de hoogte en volg Edwin

16 Mei 2016 | Nederland, Utrecht

Jullie kunnen onze verslagen volgen via de link: LogboekLIVSpitsbergen.waarbenjij.nu.

We zullen proberen zo veel mogelijk verslagen en foto's te plaatsen, dat wil zeggen…. als we internet hebben. Dit zal de eerste drie weken op open zee vrijwel 0,00 zijn dus wees niet ongerust als jullie een tijdje niets horen. De eerstvolgende keer zou wel eens vanuit Longyearbyen Spitsbergen kunnen zijn. Dat klinkt wel cool (uh, en letterlijk zal het er ook "koel" zijn !).

• 16 Mei 2016 - 09:37

Robert:

mooi man, have fun mannen!

• 16 Mei 2016 - 16:05

Gerard Schoenaker:

Succes mannen!

• 17 Mei 2016 - 07:11

Hans:

Veel plezier mannen!

• 17 Mei 2016 - 12:58

Frederique:

Maak er een mooie ervaring van! Veel plezier, behouden vaart en kom veilig weer terug!

• 17 Mei 2016 - 13:18

Marianne:

Succes, en speciaal voor Leo: wat moet een landrot op zee? Veel geniet momenten en een behouden vaart.

• 17 Mei 2016 - 14:07

Meta:

Jullie zijn net van start gegaan van een spannende, enerverende zeiltocht. Elkaar kennen van motortochten is wat anders dan op elkaars lip zitten op een boot zonder grond onder de voeten!
    Wouter ken ik dan niet maar jullie zijn allemaal erg positief en oplossingsgerichte met humor beladen mannen! Moet dus lukken! Geniet van deze bijzondere reis. We gaan jullie volgen en mee leven. Behouden vaart jongens!

• 17 Mei 2016 - 15:59

Pauline Schouwerwou:

Een hele goed reis, maak mooie foto's, heb giga veel plezier, blijf heel en kom vooral weer gezond en goed terug. Wees een maatje als t kan, wees een vriend voor altijd en zorg voor elkaar.
    In ieder geval een behouden vaart en aankomst!
    Ga jullie volgen!

• 17 Mei 2016 - 17:13

Marianne Steenbeek:

Schip ahoy! Goede reis, heel veel plezier en kom terug met een boot vol verhalen!

• 17 Mei 2016 - 17:33

Wim Lexmond:

Hoi Mannen (Leo),

Vandaag het ruime sop gekozen?
    Succes met deze speciale uitdaging en vooral succes met de "hondenwacht" ;-)

Zal met veel plezier en nieuwsgierigheid jullie verhalen lezen en beleven.

Groeten Wim.

• 17 Mei 2016 - 20:34

Sandra:

Goede reis, let goed op elkaar en geniet ervan. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

• 18 Mei 2016 - 12:33

Janneke Meijer:

Wow, mannen, wat een avontuur ! Ik zal jullie ook op de voet euh.. golf, volgen. Vind het erg spannend ! Veel succes en maak maar weer een paar mooie herinneringen (alsof er nog niet genoeg sterke verhalen verteld kunnen worden). Supertrots op jullie ! GENIET en hou het droog en warm !

• 18 Mei 2016 - 13:27

Caroline Bruinier:

Leo en de andere mannen een behouden vaart!

• 31 Mei 2016 - 17:56

Gerrit:

Zo dat ziet er mooi uit Leo , geniet ervan mannen
    Ik geniet van de verhalen en foto's
    Hier de groeten van je motor maten uit Oostenrijk
    We missen je