Logboek LIV Spitsbergen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Edwin Delden - WaarBenJij.nu Logboek LIV Spitsbergen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Edwin Delden - WaarBenJij.nu

Logboek LIV Spitsbergen

Door: Edwin van Delden

Blijf op de hoogte en volg Edwin

13 Mei 2016 | Nederland, Utrecht

Een paar maanden geleden ben ik uit mijn bedrijf "voor avontuurlijke motorreizen" gestapt om in 2016 iets nieuws te beginnen, meer tijd voor mezelf te hebben en andere ervaringen op te doen. Het leven draait om mooie ervaringen tenslotte nietwaar? Al vanaf mijn 18e, na het lezen van het boekje Dove, een verslag van een zeilreis van een 16 jarige jongen rond de wereld, heb ik zelf altijd een zeilreis willen maken. Wat voor gevoel zou het zijn weken achtereen slechts water om je heen te zien, over geleverd te zijn aan de elementen en je eigen gedachten? De kans dat ik dit ooit solo zou gaan doen was erg klein aangezien ik niet echt technisch onderbouwd ben (heel zwak uitgedrukt!). Ik was dus vorig jaar van plan om met Harm Kahmann contact op te nemen, voormalig kno-arts die sinds zijn pensioen alleen nog maar aandacht heeft voor motor rijden en zijn mooie zeilboot varen. Toen ik mijn idee aan onze gemeenschappelijke vriendin Meta vertelde adviseerde ze mij inderdaad eens Harm te bellen aangezien hij al tijden op zoek is naar een maatje om langer mee op het zeilpad te gaan. Zo gezegd zo gedaan….

  • 21 Mei 2016 - 11:59

    Jakob:

    Geniet van de geweldige ervaring.
    Ik zie groen van jaloezie, ik hoop jullie niet van zeeziekte.

    Enjoy Mate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edwin

Actief sinds 13 Mei 2016
Verslag gelezen: 632
Totaal aantal bezoekers 7539

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 30 November -0001

Logboek LIV Spitsbergen

Landen bezocht: